How to paint Eldar "windows" - By Kraizer (Short!)

Ok, i know this is serially (LOL) short, but i just wanted to share it with the community. So, when i Painted my Warwalker I found it hard to paint the "window"-thingy because all my paint just flooded around because it wouldn't stick. What i did is that i used my files to get more texture on the parts i painted by just filing them half a mm down (or so...). That way the paint will stick to the parts you want it too, without having to paint ten layers or letting you paint dry overnight to paint it with grease. So LOL, go check my warwalker to check it out.

I KNOW THIS SHOULD NEVER HAD BEEN POSTED!!!

EDIT: Shouldn't we be able to set content type to: "Random"!?! If so, this would be there...

Log in above or Register Now to be able to post a comment and rate this content.

  Comments   Share  
freddycatking (Over a year ago): - delete
lol... i just painted mine black and blended it top to bottom, so it looks like it's tinted. same on my wave serpent and vyper and all other vehicles...
matteuse (Over a year ago): - delete
lol
hershey555 (Over a year ago): - delete
hey cant u leave the window thing off ? plz answere me on my chanel
gerard1234 (Over a year ago): - delete
cool 5/5
PIZZAintheAIR (Over a year ago): - delete
haha
murk62 (Over a year ago): - delete
awesome
Clearance Item
About this Content
kraizer's Avatar Author: kraizer
Added: March 22, 2010
Views: 1,046
Rated: 12345 (9)

Yeah... Just wanted to share it, ROFL

Found in:
More From...
Han Iom Army List Han Iom Army List
by kraizer | 531 views
Read and write, eh?
New stuff - Wraithlord and Support Weapons New stuff - Wraithlord and Support Weapons
by kraizer | 845 views
Bought some stuff in Sweden, just finished assembling it
Han Iom Wave Serpent, By Kraizer Han Iom Wave Serpent, By Kraizer
by kraizer | 2,025 views
Finished the Battleforce Wave Serpent; Totally awesome!
Firedragon V2 - By Kraizer Firedragon V2 - By Kraizer
by kraizer | 734 views
Painted the gun black and just did some more work on it, and based it.
Firedragon - By Kraizer Firedragon - By Kraizer
by kraizer | 587 views
A Firedragon I painted up to hear you guys thoughts about it

Affiliate Program | Partner Program | Painting Partner Program | Contact Us | Legal Stuff | Job and Volunteer Opportunities